2013年9月15日日曜日

Summer Memories Part 3


My web site: www.arito.com


We went on a family vacation for the first time in, well, I don't know how long... But it was great just to get away from the crazy heat of Yokohama (this summer has been one of the hottest in recorded history) and chill out in a nice little cottage by the mountains. Played games, tried a little fishing, indulged in wonderful meals and drove up to the mountains. Was a quick three day trip, but definitely one of the best memories from this summer.


何年ぶりか分からないくらい久しぶりに家族旅行に出かけました。僕はただでさえ蒸暑い気候が苦手なので今年の夏は本当に辛く、その暑さから脱出できるだけでも十分な気分転換になりました。特に観光をする訳でもなく、ゲームしたり、山にドライブしたり、美味しいもの食べたりとのんびりした3日間でしたが、こんな風に家族で出かけることも中々無いので、とても大切な思い出が一つ増えました。

0 件のコメント:

コメントを投稿