2013年3月17日日曜日

Wondeful Moments



My web site: www.arito.com


Just got back from a 10 day trip through Tohoku, from Tanohata, Iwate to Ishinomaki and Sendai, Miyagi. It was an amazing trip, packed full of special moments with wonderful people, and the ten days felt more like thirty. I'm still going through all the conversations and visual memories in my brain, trying to sort through my experiences. I'll be posting more pictures in the following weeks.


岩手の田野畑村から始まり、松島、石巻、仙台、鳴子と10日間旅をしてきました。たった10日間だったとは思えない程濃い旅の中で多くの人達と素敵な時間を過ごし、毎晩夜遅くまで語り、笑いました。まだ全く吸収しきれていない素晴らしい経験の数々と、多くの出会いや再会などがあった本当に思い出に残る旅でした。来週から追って写真をアップしていきたいと思います。

0 件のコメント:

コメントを投稿