2013年2月3日日曜日

Welcome to Yokohama ladies, let me show you how we...



My web site: www.arito.com


I was introduced to Numata-san through Sekigawa-san, shortly after the Tsunami of 2011 and we worked together in the shelters cooking. Since then, the three of us have become really good friends, and although not as often as we'd like, we get together to hang out and talk photography, music, movies, life, work, etc...

A year ago, Numata-san came over to Yokohama, and long story short, I gave him a pseudo-American experience, which there was a very good reason for. You can read it all here:
http://aritophotography.blogspot.jp/2012/01/honmoku-yokohama-jan-26th.html

Well, Numata-san went back to Sendai and told all his friends how much fun it was, and how awesome a city Yokohama is (slight exaggeration by author). And a year later, he came back, but this time with three beautiful young ladies! Well, what else would a Yokohama native do, but show them a GOOD TIME!

And oh, what a good time it was...

(All images: EOS M)

まずは、去年のこの記事を読んで下さい。
http://aritophotography.blogspot.jp/2012/01/honmoku-yokohama-jan-26th.html

そんな経緯で去年沼田さんに横浜を案内したのですが、本当に楽しんで貰えたようで仙台に戻ってからも時々あの2日間の思い出と、横浜がどれだけ素晴らしい街であるか(←僕の誇張的想像)を話しているらしいのです。そんな中から「私たちも行きたい!」と綺麗な女性3名がテンション上がったそうで、先月沼田さんから「有人~、美人3人連れて行くからよろしく~。」と連絡をもらいました。

仙台からわざわざ来るとなったらハマっ子のプライドに懸けて最高に楽しい横浜を体験してもらうしかないでしょう!ってそんな気の利いた案内を僕がするはずもなく、個人的に好きなところだけを連れ回して自分も思いっきり楽しんでしまった2日間でした。みなさん本当に魅力的な上にノリも良く面白い方達で、また東北に素敵な友達ができました。

今週の写真には全く登場していませんが関川さんも夜の飲み以外は一緒に2日間遊び、一日目は「筋金入りの江戸っ子が案内するブラタモリ的銀座~丸の内散策」で盛り上がりました。その辺りの写真はまた来週・・・

0 件のコメント:

コメントを投稿