2013年2月11日月曜日

Welcome, Ladies... part II



My web site: www.arito.com


Some more images from the two days spent hanging out with the ladies from Sendai. If you haven't checked out last weeks post, take a look here:

Sekigawa san, who is "at least a fifth generation" Tokyo Native, which we call a "Edokko," showed us around Tokyo, from Ginza to Marunouchi. He had lots of interesting stories to tell us about the then and now of Central Tokyo as we wandered around.

The photos are mixed between the two days, so some of them are from Tokyo and some from Yokohama.


銀座~丸の内~横浜の飲み歩き写真の続きです。先週の記事を見てない方はこちらからどうぞ。

「少なくとも五世代」という江戸っ子の関川さんが銀座~丸の内を案内してくれました。地下に隠れていながら銀座で愛され続けている美味しいパスタレストランや、オシャレなカフェなど素敵なところに連れて行ってもらいました。そして、歩きながらも色々と歴史絡みの話を織り交ぜてのブラタモリ案内はとても面白かったです!へぇ~、って言いながらゆっくり歩いていると、僕等のことを置いて一人先に行ってしまうせっかちな江戸っ子ぶりも素敵でした・・・(笑)

ちなみに、最近ずっと使っているEOS M はこういう時にピッタリの相棒として、最高のお出かけ・スナップカメラとして鞄に入れて楽しんでます~。

0 件のコメント:

コメントを投稿